A ponent de l'Éssera

4/2007. El Pic d'Aspe amb esquís per la cara nord.
  6/2005. Excursió amb esquís al Vinhamala.
  5/2004. Final de la temporada d'esquí amb l'Estaragne.
  7/2003 ...i seguim amb la cresta NW del Petit Astazú. Genial!
  7/2003. En Josep i jo en fem dues de bones: Primer, la clàssica travessia de les crestes de Tromosa...
  5/2002. Pic de Bataillance amb esquís, des de la boca nord del túnel de Bielsa. Molt bonic!
  9/2001. Pel pont de l'onze de setembre del 2001 faig amb l'Arseni una activitat magnífica ...aleshores, anem a Zuriza i fem l'aresta NE de l'Ezcaurri i el darrer dia Espelunga i Ralla de Alano. Quan tornem (11 de setembre del 2001) escoltem a la ràdio coses increïbles
  9/2001. Pel pont de l'onze de setembre del 2001 faig amb l'Arseni una activitat magnífica. El primer dia, l'Anayet en travessia. L'endemà La Tronquera i la Pala de Ip...
  8/2001. El Pic du Midi d'Ossau a finals d'agost del 2001. Volíem fer la clàssica de la cara nord però ens perdem i acabem a la normal.
  9/2000. Bonica excursió a Estós. El dissabte pugem al llac de Bardamina. El diumenge fem (d'anada i tornada) la cresta dels Pics de la Vaca fins la bretxa d'Oo.
  4/2000. Mal temps absolut al refugi Àngel Orús.
  6/1998. El Chenipro i la Múnia per la Vall de Chisagüés.
  8/1997. Passem tres dies molt actius al massís del Neuvielle. El primer dia fem Estibere-Male, Bougarret i Crabounouse. L'endemà l'Estaragne i el Campbieil. El tercer dia ho arrodonim amb el Neouvielle.
  11/1995. Intent a la cresta de la Gargallosa al Perdiguero. No trobem l'accés i només l'agafem al final. Bonica excursió de tardor.
  10/1995. Magnífica excursió a Eriste. Fem bivac a la cabana de la pleta de la vall i l'endemà fem l'Eriste S i el Gran Pic.
  7/1994. Gran excursió a las Frondellas, fent tota la cresta de l'agulla Cadier al Frondella W.
  5/1994. Cotiella amb esquís pel Collado de la Ribereta amb pernoctació al Collado del Ibón de Plan.
  4/1993: Turon de Neuvielle amb esquís des del refugi de la Glère
  7/1992. Vall de Remuñe — Pic de Malpàs — Cresta E dels Crabiolés i descens per Literola
  3/1989. Ascensió amb esquís al Pic d'Eriste, per Viadós. Excursió magnífica.
  4/1988: Una magnífica ascensió amb esquís: Pico de Tendeñera.
  7/1987. Volíem fer la sud del Maupàs, però no ens en sortim.
  5/1987. Amb esquís al Neuvielle. El primer dia fem el Ramoun i dormim amb tenda al llac d'Orédon. L'endemà fem el Maubic i pugem l'Horquette du Pic Long però no fem cim. Extraordinari.
  9/1986. Panticosa — Argualas — Picos del Infierno — Ibones Azules — Panticosa
  6/1986. La clàssica nord del Perdut amb bivac al balcó de Pineta
  5/1986. Pic de Tapou i du Milieu amb bivac a la cabana de Lurdes. Amb esquís
  3/1986. Una travessia magnífica per Otal-Ordiso-Panticosa. Setmana Santa de 1986.
  7/1984. Una ascensió magnífica: Vinhamala pel Clot de la Hount. Bivac a la capçalera de la vall de l'Ara
  3/1984. Amb esquís per la vall d'Estós i la vall de Montidiego, amb bivac a la cabana de Turmo
  2/1983. Posets pel refugi del Forcau. Esquiada meravellosa en neu pols fonda!
  4/1982. Balaitús per la gelera de les Neus amb esquís, directe des de Pont d'Arrens. Jornada magistral
  3/1982. Garmo Negro amb esquís amb condicions difícils. Ens quedem a 50 metres del cim
  Maig 1979. Excursió extraordinària amb esquís. Dormim al refugi d'Estós. L'endemà pugem per la gelera de la Paul fins una bretxa sota el Posets, però no faig cim. Magnífic descens fins el llac de las Alforjas. Descens per la vall de Baticielles fins el Pont de Cubere
  Abril 1979. Amb esquís al Cotiella. Barbaruens — collada d'Armeña — Acampada al llac — Cotiella (sense fer cim) — descens amb una neu pols fonda al·lucinant
  Setembre 1978. Massís de Cotiella. Peña de las Once per Armeña i l'endemà cim del Cotiella
  Setembre 1976. Vall d'Otal i coll de Tendeñera. Teníem tres dies i volíem fer el Vignemale per l'Ara, però ens despistem totalment. Pluja i mal temps.
  Juliol 1976. Estada a l'Ibon de Respumoso, dormint a l'antic refugi lliure de Piedrafita. Cims: Balaitús, Gran Facha, Cristal
  Maig 1976. El Posets amb esquís per Viadós. Ascensió i descens meravellosos!
  Estiu de 1975. Excursions a la vall d'Estós. Fem la cresta del Gorgs Blancs al Jean Arlaud i tenim un accident lleu a la canal de baixada del Jean Arlaud
  Juliol 1975. Tornem al Bardamina, amb bivac sobre la neu a la coma de la Paul, fent de control en un rally de muntanya del Centre