1995

1/1995. Excursió a L'Artiga de Lin. No fem cap cim però una gran nevada ens ofereix paisatges meravellosos
  1/1995. Vall de Rialp i Pic de Fontblanca.
  1/1995. Castanesa amb tenda i esquís. El primer dia fem l'Estibafreda i el segon fem el Castanesa.
  3/1995. Vall de Gerber i Bassiero Oriental amb esquís. Descens per la vall de Cabanes.
  3/1995. Mall de Bulard i Tuc de l'Home des de Beret. L'endemà fem el Vacivèr.
  4/1995. Una activitat memorable a la Vall de Rhêmes amb base al refugi Benevolo. Cims: Punta Galisiaz, Punta Calabre, Granta Parei, Punta Palettaz S.
  5/1995. Amb esquís a la Vall Ferrera. Fem el Palomer i el Norís
  5/1995. Volem fer la volta a la Maladeta dormint a Cregüenya, però no aconseguim completar-la. Pugem els cims occidentals de la Maladeta.
  6/1995. Pedraforca
  7/1995. Passem una temporada a Suïssa. Faig la clàssica escalada del Grand Miroir de l'Argentine.
  1995. Escalades a Montserrat. La Bandereta, l'agulla dels Espeleòlegs, la Miranda de les Boïgues, la Boteruda, la del Capdamunt, la Sense Nom, l'Ànec, la Passola, la Gorra Frígia, l'Agulla Fàcil, la Cristobalita Inferior.
  8/1995. Via Anglada-Cerdà a la Roca de l'Ordiguer. Un gran dia!
  9/1995. La clàssica cresta Roc Colom — Peiraforca. Grimpada magnífica!
  9/1995. Torno a la CADE de Terradets, ara sí amb la intenció d'arribar al capdamunt, però tampoc no ho aconsegueixo.
  10/1995. Magnífica excursió a Eriste. Fem bivac a la cabana de la pleta de la vall i l'endemà fem l'Eriste S i el Gran Pic.
  1995. Una excursió familiar a La Mola
  11/1995. Intent a la cresta de la Gargallosa al Perdiguero. No trobem l'accés i només l'agafem al final. Bonica excursió de tardor.
  El 23 de desembre de 1995 fem el Puigmal per la Fontalba i l'endemà fem el Puigllançada per Alabau.