1994

1/1994: Amb esquís a la Tossa Plana,el Tossal Bovinar i el Perafita, des de Cap de Rec.
  1/1994. Una bonica excursió de dos dies al massís del Costabona, amb pernoctació al refugi Da Silva i ascensió, entre d'altres, al Pic de Pomerola
  2/1994. Puigmal per la Fontalba, amb esquís
  2/1994. La temporada d'esquí del 1994 va ser magnífica. Una excursió memorable al Montarenyo i Estany de la Gallina
  Pràcticament no tinc fotos d'escalada a Montserrat. Aquestes de l'any 1994 són unes de les poques que tinc
  3/1994. Aigües Tortes i Cap de la Cometa el dissabte i Estanys Gèmenes el diumenge
  3/1994. Una esquiada memorable: Nerassol, Pedorrés i Pic d'Alba.
  3/1994. Una Setmana Santa inoblidable i gairebé perfecta al massís del Wildstrubel, amb una neu memorable. Daubenhorn, Wildstrubel, Steghorn i Schwarzhorn.
  4/1994. L'Estanyó amb esquís, sense arribar ben bé al cim.
  5/1994. Cotiella amb esquís pel Collado de la Ribereta amb pernoctació al Collado del Ibón de Plan.
  5/1994. Dos dies intenssíssims d'esquí a l'Alt Pallars, amb més de 3.000 metres de desnivell. El primer dia sortim de Broate, saltem el coll de Pedres Blanques, pugem al Sotllo i anem a dormir al refugi de Broate. L'endemà fem la Pica d'Estats.
  6/1994. Puigsacalm per Sant Bartomeu.
  7/1994. Gra de Fajol i Gra de Fajol Petit.
  7/1994. Gran excursió a las Frondellas, fent tota la cresta de l'agulla Cadier al Frondella W.
  L'anada als Alps de l'estiu de 1994 va quedar frustrada perquè en el primer bivac a mig camí ens van robar tots els diners i tarjetes de crèdit. Però a l'agost vaig poder fer una escapada gloriosa: el gran Schreckhorn.
  9/1994. Via del Gran Díedre al Calderer.
  Una sortida de tardor al Besiberri amb intent a la Punta harlé
  12/1994. Escós — Estac — la Comella — Estac — Escós.