1981

Setmana Santa de 1981: Dies de glòria a l'Oberland, amb esquís. Sortim de Jungfraujoch i dormim al Mönchhütte. L'endemà pugem el Grossfischerhorn i baixem al refugi del Finsteraar. El tercer dia pugem el sublim Finsteraarhorn i l'endemà tornem a Junfraujoch per la Grünhornlücke
  5/1981. Esquí de muntanya al Turtmanntal. De Gruben pugem al refugi del Turtmann. L'endemà pugem el Brunnegghorn i anem a la cabana de Tracuit. Finalment, fem el Bishorn (amb mal temps) i baixem a Zinal
  6/1981. Escalades al Brüggler, al Bockmattli i al Jura
  7/1981. Vacances al Valais. Schwarzhorn des de Gruben, Weissmies i Ebnefluh per la cabana Hollandia
  8/1981. Una setmana gloriosa a Zermatt. Alphubel, Täschhorn, Dom i Hohberghorn
  8/1981. Torno a les dolomites, ara a la zona de les Pale di San Martino. Cima Pradidali, Cima Wilma, Cima Canali, campanile Pradidali, Cima di Ball
  11/1981. Ja he tornat a casa després de dos anys a Suïssa. Vaig al refugi de Baborte i faig el Pic de Baborte en travessia del coll de Baborte al de Sellente
  11/1981. Refugi de Baiau. Pic de Medacorba, Pic de Comapedrosa, Pic de Baiau.