1979

Febrer 1979. Bastiments amb esquís
  Febrer 1979. Tuc de la Solana amb esquís
  Febrer 1979. Pic de Contraig amb esquís
  Març 1979. Al refugi Josep Maria Blanc amb esquís. L'endemà, Pic de Peguera i descens a Espot per la vall de Monestero i Sant Maurici
  Març 1979. Del Serrat al Port de Siguer amb esquís. Mal temps
  Març 1979. Rally d'esquí del Centre. Baqueira — Vall de Ruda — Pic de Saboredo — A Mitges — Port de Ratera — Vall d'Aiguamoix
  Abril 1979. Ripoll — Rasos de Tubau — Sant Jaume de Frontanyà — Faig i Branca — Puig Lluent — Sant Romà de la Clusa — Catllaràs — Falgars — la Pobla de Lillet
  Abril 1979. Amb esquís a Boet. Mal temps
  Abril 1979. Amb esquís al Cotiella. Barbaruens — collada d'Armeña — Acampada al llac — Cotiella (sense fer cim) — descens amb una neu pols fonda al·lucinant
  Maig 1979. Cerví de Durro amb esquís i magnífic descens pel que seran les pistes de Boí
  Maig 1979. Excursió extraordinària amb esquís. Dormim al refugi d'Estós. L'endemà pugem per la gelera de la Paul fins una bretxa sota el Posets, però no faig cim. Magnífic descens fins el llac de las Alforjas. Descens per la vall de Baticielles fins el Pont de Cubere
  Juny 1979. Costabona per Concrós
  Juliol 1979. Aneto amb esquís el primer de juliol.
  Juliol 1979. Pic de Contraig en solitari amb bivac a mig camí.
  Juliol 1979. Ribes — Puigmal — la Molina. Un llarg recorregut!
  Alps 1979: El primer 4000. Sortim de Barcelona i el mateix dia arribem al refugi dels Écrins. Dormim unes poques hores i sortim cap a la Barre des Écrins. Hi pugem pel dret, amb condicions prou bones. Baixem per la bretxa i remuntem el Dôme de Neige. Dormim al refugi del Glacier Blanc. L'endemà fem el Pic dels Agneaux i acampem a l'Ailefroide. Després d'un dia de mal temps, pugem al refugi del Pelvoux i l'endemà fem les dues puntes del Pelvoux i fem el clàssic descens per la gelera de Violettes. Un altre dia de mal temps, la Bosse de la Momie i cap a casa. Dies de glòria!
  Agost del 1979. Acampada a Montgarri. Cims: Clavera, Barlonguera, Bonavé, Roca Blanca i Mauberme
  Setembre 1979. Última excursió abans de marxar de post-doc a Suïssa. Massís de Sant Honorat